На всі нові та розбірні запчастини надається гарантія з правом повернення протягом 14 календарних днів.
Гарантія не поширюється на запчастини паливної та електросистеми, даний вид запчастин перевіряється при отриманні.


Гарантія на запасні частини поширюється за таких умов:

  • Наявність документа, що підтверджує придбання запасної частини;
  • Наявність замовлення - наряду на встановлення запасної частини на автомобіль із зазначенням даних автомобіля та виконаних робіт, необхідних при встановленні відповідної запасної частини;
  • Наявність сертифіката СТО для проведення даного виду робіт та обслуговування даного типу автомобіля;
  • Висновок про непрацездатність деталі;
  • Документи, що підтверджують оплату виконаних у СТО робіт;
  • Запасна частина відповідає специфікації автомобіля;
  • Автомобіль експлуатується нормально, і обслуговування проводиться відповідно до рекомендацій фірми-виробника автомобіля;
  • Автомобіль не піддавався експлуатаційним навантаженням.


Гарантію на оригінальні запчастини Renault надає Renault Ukraine, безпосередній виробник цих запчастин. Це означає, що установку запчастин потрібно проводити на Renault Service для того, щоб у майбутньому у разі поломки звернутися саме до них , надавши всі відповідні документи.

На оригінальні запчастини по ходовій системі Renault не надає з огляду на якість українських доріг.
Гарантія на електричні запчастини діє тільки на установку (1 день), тільки на бу деталі
На решту нових запчастин Renault дає гарантію 1 рік, на реставровані – 6 місяців.

 

Повернення, обмін

Повернення (обмін) товару провадиться в строк до 14 днів від дати відпускної накладної. Обов'язкова умова повернення - збереження заводської упаковки (розкриття упаковки у передбаченому місці, не вважається зіпсованою), комплектації та товарного виду виробу.
Наявність документа, що підтверджує придбання запасної частини.
Нові деталі, які встановлювалися на автомобіль, не підлягають поверненню.

Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент отримання. Всі претензії щодо зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду, приймаються при заборі товару в пунктах видачі товарів перевізника.

У разі відмови від товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

При поверненні товару поштовими перевізниками доставку оплачує покупець в обидві сторони! Оплата доставки інтернет-магазином можлива лише у разі помилки з боку продавця!

Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.

 

Порядок повернення товару

Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно виконати такі умови повернення товару:

  • Заповнити заяву на повернення товару
  • Додати копію товарного чека

У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації, з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у технічній документації (технічний паспорт або документ, що його замінює). Товар не повинен мати механічних дефектів У разі повернення товару неналежної якості, крім перерахованих вище документів, необхідно надати:

  • Довідку та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність;
  • Копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
  • Копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
  • Копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
  • Документ, що підтверджує факт придбання Товару у продавця.

Відповідно до законодавства, продавець відповідає за недоліки товару, на який не встановлено гарантійний термін, якщо покупець доведе, що вони виникли до передачі товару покупцеві або з причин, що виникли до цього моменту. Щодо товару, на який встановлено гарантійний термін, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передачі товару покупцеві внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання чи транспортування товару, дій третіх осіб чи непереборної сили.

Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця та, у разі потреби, провести перевірку якості товару. Продавець зобов'язаний провести перевірку на строк не більше 30 календарних днів. У випадку, якщо товар був здійснений за межами України, перевірка може зайняти до 60 днів. Після проведення перевірки може бути проведений гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливе, то за умови пред'явлення експертного висновку у встановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості, або повернення коштів протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги. Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку та прийняття рішення, просимо Вам надіслати письмове звернення до відділу продажу https://renofriend.com.ua/. Просимо Вас докладно викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів із моменту отримання. Ми спробуємо знайти оптимальне для Вас рішення.

 

Умови повернення коштів

  1. Повернення невикористаних клієнтом коштів відбувається лише після:
    - отриманої від клієнта заповненої заяви на повернення грошей
    - надання копії документа, що посвідчує особу
     
  2. Повернення грошових коштів за товар, що повертається клієнтом, здійснюється тільки після:
    - виконання всіх необхідних умов повернення товару (див п. 3. Порядок повернення товару)
    - заповнення заяви на повернення грошей
    - надання копії документа, що посвідчує особу

При поверненні товару належної якості https://renofriend.com.ua/ поверне його вартість не пізніше ніж через 10 днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви. Повернення коштів здійснюється способом, яким здійснювалася оплата Товару - поштовим/банківським переказом на зазначені Покупцем у заяві на повернення грошей реквізити, або готівкою. Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заяви на повернення грошей із зазначенням ПІБ і лише при пред'явленні документа, що засвідчує особу.

Повний та актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.